
De suite
<div class=”separator small center ” style=”margin-top: 8px; margin-bottom: 8px; background-color: #ffffff; height: 2px; width: 50px;”></div>
<h5></h5>
<h5>Acteur van innovatie</h5>
Vereenvoudig uw bedrijf

iLeo Financials
Integreer financiële gegevens, ongeacht de bron, volgens uw behoeften. Elimineer verloren tijd in verband met reëncodering. Analyseer ze door jezelf te bevrijden van de eindeloze “gekopieerde en geplakte” in Excel en hun foutenrisico. Eenvoudige of complexe sluitingen en consolidatie aanhouden. Genereer rapporten en dashboards in real time.

iLeo Time
Dankzij iLeo. time is uw organisatie klaar voor de toekomst. Intelligente automatisering betekent efficiënte en consistente teams. Vereenvoudigen, automatiseren, optimaliseren schema’ s, verwerken payroll en bijdragen aan een papierloze omgeving.

iLeo CRM
CRM staat voor “Customer Relationship Management”. CRM omvat alle marketing- en ondersteuningssystemen of -operaties gericht op het optimaliseren van de kwaliteit van klantrelaties, het opbouwen van loyaliteit en het maximaliseren van omzet of marge per klant.

iLeo Alerting
Focus op uw bedrijf, laat iLeo uw servicecontracten, verhuur, garanties, verzekeringen, enz. volgen en mis nooit meer een annuleringsdatum. Bespaar veel geld door ongebruikte abonnementen stop te zetten of garanties op tijd te verlengen.

iLeo PM
Krijg real-time inzicht in het werk van uw team in real time. Maak rapporten om de prestaties van het project en team met één druk op de knop te volgen. Werkbelastingsrapporten geven aan dat er teamleden beschikbaar zijn voor het volgende project. Interactieve agenda’s zorgen voor een goede teamcoördinatie.

iLeo MX
Het iLeo MX platform is een platform dat een veelheid aan diensten samenbrengt om binnen de organisatie een digitaal ecosysteem te creëren. iLeo MX moet worden gezien als een super domino, die verbinding maakt met alle essentiële data en services voor monitoring, integratie en procesautomatisering.
Heeft u een project?
AGILE METHODOLOGIE
De behendigheid van geest vergeleken met de traditionele benadering
De “traditionele” benadering van projectmanagement bestaat vaak uit een gedetailleerde en gevalideerde weergave van de behoeften van de klant vóór de implementatie. Het is een zeer procesmatige en rigide relatie tussen opdrachtgever en dienstverlener, die weinig ruimte biedt voor verandering en aanpassing in de loop van het project.
Het aanpassingsvermogen van het bedrijf aan de klant wordt dus sterk beïnvloed, totdat de service eindigt met de aanvaarding en kleine wijzigingen die op verzoek van de klant worden uitgevoerd op een product dat bijna al klaar is.
Deze starheid kan verschillende problemen opleveren, die vaak leiden tot conflicten en een verslechtering van de relatie tussen opdrachtgever en dienstverlener. Het contract wordt dan aangeduid als een contract, dat het conflict benadrukt en de relatie is volledig verslechterd voor het einde van de dienst.
Als het projectmanagement echter anders was, kon het bedrijf zich positioneren als partner en niet alleen als leverancier. De toegevoegde waarde zou dan groter zijn en door de opdrachtgever van het project als zodanig worden ervaren.
De Agile-methode stelt voor om de klant meer te betrekken bij de productconstructie.
Het is een iteratief proces. De behoefte is niet statisch en evolueert in de loop van het project, aangepast aan de beperkingen en vooruitstrevende inzichten van het project.